PRIMA PARTICIPARE LA UN EVENIMENT ESTIEM

    "Primul eveniment Estiem a fost life-changing. A fost cea mai impresionantă și mai uimitoare experiență din studenție . Să întâlnești peste 300 de persoane din toate părțile Europei, la o întâlnire de consiliu a fost ceva memorabil. Să vezi toate granițele dărâmate, să nu conteze naționalitatea, cultura, universitatea, să realizezi că poți crea prietenii în celălalt colț al Europei, să nu te simți respins... a fost minunat. Cu toate ca am fost singura persoană din Targu Mures, și una din cele 4 persoane din România, nu m-am simțit nici o clipă neintegrată, chiar din contră, am fost binevenită. Toți erau curioși să mă cunoască, să știe de unde vin, să stabilim noi legături.
    În timpul prezentării, chiar și după, nu au existat prejudecăți. Tot ce am simțit a fost doar un real interes pentru ceea ce aveam să aduc în organizație: prieteni noi, idei noi. Săptămâna ce a urmat a fost una uimitoare, am evoluat atât de mult, am învățat atât se multe lucruri depsre studenții din toată Europa, despre universitățile lor, despre așteptările lor, despre puterile lor, posibilitățile pe care le aveam, despre unele companii din Europa.
    În urma participării la workshopurile oferite am învățat si am realizat câte diferențe culturale există în Europa, de modurile în care putem rezolva aceleași probleme, total diferite, din perspective diferite."

Roxana Petra

0 Comments